Öğrenci İşleri Müdürlüğü
Yurtiçi ve yurtdışı kurumlararası yatay geçiş kesin kayıtları
2020 – 2021 öğretim yılı Güz döneminde yatay geçişi kabul edilen öğrencilerin kesin kayıtları 14-15-16 Eylül 2020 tarihlerinde yapılacaktır. (Süresi içinde kesin kayıt yaptırmayan adaylar, kayıt hakkını kaybederler.)
Asil olan öğrencilerin kayıt günü sona erdiğinde saat 17.00’dan sonra yedek listede olan öğrencilere haber verilecektir. Yedek liste kesin kayıt tarihi 18 Eylül 2020’dir.
Öğrenci numaraları daha sonra cep telefonlarınıza mesaj olarak gönderilecektir.
Önemle duyurulur.
Öğrenci İşleri Müdürlüğü
KESİN KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER
·
. Aslı yanında olmak kaydıyla Nüfus cüzdanı fotokopisi kayıt sırasında Aslı gibidir yapılacaktır. Aslı yanında olmayanlar (Muhtar veya Noter onaylı) nüfus cüzdanı fotokopisi getirecektir.
· 2 adet vesikalık fotoğraf (Son 6 ay içerisinde çekilmiş olmalı, her fotoğrafın arkasına ad ve soyad yazılmalıdır.)
· Online başvuru sırasında yüklenen belgelerin asıllarının ve yatay geçişine engel bir durum olmadığına dair yazının kayıt sırasında getirilmesi zorunludur.
· Adli sicil kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı belgesi (Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programı ve Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği Programı öğrencileri için)
· Sağlık Raporu (Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programı ve Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği öğrencileri için)*
· Heyet Raporu ( İlk ve Acil Yardım Programı öğrencileri için) * (Yeni Eklendi) Bk. 845 Bu programa kayıt için bu mesleği yürütmeyi engelleyecek fiziki ve ruhsal engeli olmadığını belgeleyen heyet raporu alınması ve öğrencilerin mezun olabilmeleri için sürücü belgesine (B Sınıfı) sahip olmaları gerekir.
· Eğitim ücretinin yatırılmış olduğunu gösterir belge.
- Üniversitemiz web sayfasında
https://oasis.izmirekonomi.edu.tr/site/login-registration adresinde yer alan “Kayıt Basvuru Formu” ,“Ögrenci Bilgi Formu”, “Anket Formu”nun eksiksiz doldurulması gerekmektedir. Formların doldurulması ile ilgili açıklamalar aşağıda belirtilmektedir. Formların eksiksiz doldurulduğu ve bilgilerin doğruluğunun onaylandığı kayıt işlemini yapan yetkili tarafından sistemden kontrol edilecektir. Bu nedenle, çıktı alınmasına gerek bulunmamaktadır.
ÖNEMLİ!!!
İlk kayıt formlarının doldurma işlemleri 11 Eylül Cuma günü Saat 13.00'dan sonra aktif olacaktır.
*SİVİL HAVACILIK KABİN HİZMETLERİ PROGRAMI'NA KAYITLANACAK ÖĞRENCILER
- Adli sicil kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmamak.
- Kadın öğrenciler için 160-180 cm arası boya sahip olmak (ağırlığı, boy uzunluğunun santimetre olarak ifade edilen değerinin son iki rakamından en çok 5 kilogram fazla veya 15 kilogram noksan ağırlıkta olmak.)
- Erkek öğrenciler için 170-190 cm arası boya sahip olmak (ağırlığı, boy uzunluğunun santimetre olarak ifade edilen değerinin son iki rakamından en çok 5 kilogram fazla veya 15 kilogram noksan ağırlıkta olmak.).
- Sağlık durumu uçuşa elverişli olmak (Sivil Havacılık Genel Müdürlüğünce yetkilendirilmiş sağlık kurumlarından sağlık durumlarının uçuşa uygun olduğuna dair rapor almaları gerekmektedir.)
- Kabin memuru üniforması giyildiğinde vücudunun görünecek yerlerinde dövme, yara izi vb. bulunmamak.
Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri programı sağlık raporunu alabileceğiniz yetkili kurumlar için TIKLAYINIZ.
Bu programlara yerleşen öğrencilerin kayıtlarının yapılabilmesi için, boy ve kilo olarak yeterliliğe sahip olduğunu alınan sağlık kurulu raporunda belirtilmesi gerekmektedir.
SİVİL HAVA ULAŞTIRMA İŞLETMECİLİĞİ PROGRAMI'NA KAYITLANACAK ÖĞRENCILER
- Havalimanı giriş kartı almasına engel oluşturacak herhangi bir Adli Sicil Kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmamak.
- Mesleği ve/veya meslekte verilen görevi icra etmesine engel oluşturacak herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden son 6 ay içinde almış olmak kaydı ile heyet raporu almak (işitme kaybı/eksikliği, görme kaybı/eksikliği vb).
- Mesleği ve/veya meslekte verilen görevi icra etmesine engel oluşturacak herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden son 6 ay içinde almış olmak şartıyla heyet raporu almak (işitme kaybı/ eksikliği, görme kaybı/eksikliği vb).
İLK VE ACİL YARDIM PROGRAMI'NA KAYITLANACAK ÖĞRENCİLER (2020-2021 ÖĞRETİM YILINDAN İTİBAREN)
- Mesleği ve/veya meslekte verilen görevi icra etmesine engel oluşturacak fiziki ve ruhsal engeli olmadığını belgeleyen heyet raporu almak.
- Mezun olabilmeleri için sürücü belgesine (BSınıfı) sahip olmak.
NOT: Sağlık raporu istenen programlara yerleşen adayların, herhangi bir hastalığı olmadığına dair düzenlenmiş tek hekim raporu ile yerleştiği programa kayıt yaptırabilir ve raporu 25 Eylül 2020 Cuma günü 17.30’a kadar ibraz etmeniz gerekmektedir.
ÖNEMLİ BİLGİLER
· Adayın kayıt işlemlerinin bir başkası veya yakını tarafından yapılabilmesi için; 18 yaşını doldurmamış iseniz, anne veya baba vukuatlı nüfus örneği ile sizin yerinize kayıt yaptırabilir. 18 yaşını doldurmuş iseniz sizin yerinize kayıt yaptıracak kişi anne ve babanız olsa dahi NOTER’den vekaletname getirilmesi gerekmektedir.
· Eksik belge ile kayıt yapılmaz.
· Belirtilen tarihler arasında kesin kaydını yaptırmayan aday herhangi bir hak iddia edemez.
· Üniversite, gerçeğe aykırı beyanda bulunarak kayıt yaptıran adaylar hakkında gerekli yasal işlemleri yapmaya yetkilidir.
· Kesin kayıt yaptırmadan önce 1. dönem öğretim ücretinin ödenmesi gerekmektedir.
FORMLARIN DOLDURULMASI
- Üniversitemiz web sayfasında https://oasis.izmirekonomi.edu.tr/site/login-registration adresine giriniz.
- Önünüze gelen pencerede size sorulan soruları doğru ve eksiksiz yanıtlayınız.
- Karşınıza, bazı bilgi alanları boş, size ait bazı bilgi alanları ise dolu olarak çıkacaktır. Dolu olan bu bilgilerin doğruluğunu kontrol ediniz. Bir hata ya da eksiklik var ise, kesin kayıt için geldiğinizde kayıt görevlisine bildiriniz. Boş olan yerleri eksiksiz ve doğru olarak doldurunuz.
- Formlarda yer alan Anne-Baba isimlerinde kısaltmalar kullanmayınız. Nüfusunuzda belirtilen şekilde aynen yazınız. Yine, Nüfus kayıt bilgilerinizi de kesinlikle nüfus cüzdanınıza göre aynen doldurunuz.
- Formlardan her hangi birini kaydettikten sonra tekrar aynı forma giriş yapamazsınız. Form üzerinde girdiğiniz bilgilerin doğruluğunu ve eksik bilgi olmamasını kontrol ettikten sonra “Bilgilerin Doğruluğunu Onaylıyorum/Kaydet” tuşuna basınız.
Öğretim Ücreti
Bölüm/Program Adı |
2020 Girişliler |
İngilizce Hazırlık Sınıfı *(isteğe bağlı veya zorunlu) |
44.328 TL (KDV Dahil) |
Hukuk Fakültesi |
52.370 TL (KDV Dahil) |
Mühendislik Fakültesi |
46.993 TL (KDV Dahil) |
Mimarlık |
46.993 TL (KDV Dahil) |
Gastronomi ve Mutfak Sanatları |
52.370 TL (KDV Dahil) |
Diğer Lisans (dört yıllık)Programları için |
44.328 TL (KDV Dahil) |
Tıp Fakültesi |
62.003 TL (KDV Dahil) |
Hemşirelik Bölümü |
46.993 TL (KDV Dahil) |
Meslek Yüksekokulu (Türkçe Programlar ve Uygulamalı İng. Çevirmenlik programı) |
18.610 TL (KDV Dahil) |
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu |
19.779 TL (KDV Dahil) |
Adalet Meslek Yüksekokulu |
19.779 TL (KDV Dahil) |
Meslek Yüksekokulu (İkinci Öğretim Programları) |
17.581 TL (KDV Dahil) |
* 2020-2021 öğretim yılında Üniversitemize yeni kayıtlanacak önlisans (2 yıllık) öğrencileri İngilizce Hazırlık eğitimi için (isteğe bağlı veya zorunlu) kayıtlandıkları programın ücretini ödeyeceklerdir.
- Öğretim ücretleri, öğrenci numarasıyla Yapı Kredi Bankası’nın herhangi bir şubesinden EFT/Havale ücreti alınmaksızın ödenmektedir.
- Üniversitenin anlaşmalı bankalarının kredi kartı sahiplerine (Axess, Bonus, Maximum, World) isteğe bağlı olarak banka koşullarına göre 12 aya kadar taksitlendirme yapılabilmektedir.
Yeni kayıtlanacak öğrencilerimizden kredi kartı ile ödeme yapmak isteyenler, ödemelerini kesin kayıt işlemleri sırasında Mali İşler Müdürlüğü’ne yapabileceklerdir.